Ingyenes házhozszállítás már 5000.- Ft-tól!!

Általános szerződési feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK - iprint24.hu
 
Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a www.iprint24.hu weboldalon (a továbbiakban: Honlap) elérhető szolgáltatás igénybevételének Vásárló általi használatának feltételeit.
 
Vásárló személyes adatainak kezeléséről az Adatkezelési Tájékoztató rendelkezik, mely elérhető közvetlenül a főoldalról vagy a következő linken [Adatkezelési Tájékoztató] keresztül.
 
A Honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a Honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják.
 
A szerződés nyelve magyar.
 
A Vásárló kifejezetten tudomásul veszi, hogy a megrendelés kinyomtatott sorszámmal vagy kóddal ellátott visszaigazolás szerződés írásba foglalásának minősül, azokat Szolgáltató iktatja, így az utólag hozzáférhető és megtekinthető. 
 
Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.
 
Hivatásos, - reklám, - és ipari fotósok megrendelésére, illetve egyéb professzionális képek előhívására, kidolgozására eltérő feltételek csak akkor vonatkoznak, ha ezek a kidolgozást végző laborral kizárólag írásban kerültek egyeztetésre.
 
 
Vásárló a Honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja az alábbiakat:
 
1.         A SZOLGÁLTATÓ
 
Cégnév:                         Labo-Phone Kft.
Székhely:                       5540 Szarvas, Árpád köz 2.
Adószám:                     12736889-2-04
Cégjegyzékszám:         04 09 005380
Cégjegyzékszámot kibocsátó Cégbíróság neve: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Elérhetőség:                 info@fujilabor.hu
Telefon:                        +3670/3180022
Név:                               FUJILABOR.hu

Ügyfélszolgálat:           H-P: 9:00-17:00
 
 
 
2.         VÁSÁRLÓ
 
Vásárló mindazon személy, aki a fujilabor.hu hivatalos üzlethelyiségében vagy ügyfélkapcsolati pontjain személyesen vagy a www.fujilabor.hu internet oldal (a továbbiakban Honlap) igénybevételével elektronikus úton leadott megrendeléssel a jelen ÁSZF-ben meghatározott feltételekkel digitális képről papírkép és ajándéktárgy vagy egyéb fujilabor.hu által nyújtott szolgáltatást igénybe veszi.
 
 
 
 
3.         SZERZŐDÉS TÁRGYA
 
A Vásárló által a www.fujilabor.hu internetes oldalon (a továbbiakban Honlap) található alkalmazások útján a Szolgáltató részére megküldött digitális fényképek előállítása, illetve eseti jelleggel, azzal összefüggő további szolgáltatások (a továbbiakban: Áruk), valamint a fujilabor.hu által nyújtott további szolgáltatások megrendelése és leszállítása.
 
 
4.         A HONLAPON TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁS
 
4.1.      Regisztráció
 
A Honlap tartalmának jelentős része elérhető minden Vásárló számára, regisztráció nélkül. Egyes szolgáltatások, így a vásárlás azonban regisztrációhoz (majd belépéshez) kötöttek, így a Honlapon történő vásárlás feltétele az érvényes regisztráció.
 
Vásárló regisztrálni a honlap felületén megtalálható  „Regisztráció” menüpontra kattintást követően tud, ahol a következő adatokat szükséges megadnia a Szolgáltató részére:
 
E-mail cím
Jelszó
Vezetéknév
Keresztnév
Számlázási adatok
Cím
Telefonszám
 
A regisztráció sikeréről a Szolgáltató e-mailben tájékoztatja a Vásárlót.
 
Vásárló jogosult a regisztrációját bármikor törölni az info@fujilabor.hu  e-mail címre küldött üzenettel. Az üzenet megérkezését követően Szolgáltató köteles haladéktalanul gondoskodni a regisztráció törléséről. Vásárló Vásárlói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.
 
A Vásárlói hozzáférési adatok (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag a Vásárló a felelős. Amennyiben Vásárló tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni a Szolgáltatót.
 
A vásárló vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek.
 
4.2.        Megrendelés
 
 
Fotókidolgozás, Fali dekoráció, Fényképes ajándék, Fényképes naptár
A „Megrendelés elküldése” gombra kattintva tudja megrendelését elküldeni a Szolgáltató részére.
 
4.3.       Termékek ára
 
A Honlapon megjelenített termékek vételára az általános forgalmi adót és egyéb közterheket is tartalmazó módon van feltüntetve. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás illetve személyes átvétel költségét. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A szállítási díj a vásárlás végén adódik hozzá a termék(ek) árához, attól függően, hogy a Vásárló milyen szállítási módot választ ki.
A termékek ára magyar forintban (Ft) kerül feltüntetésre.
 
A Honlapon megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Honlapon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.
Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Honlap felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő teljesítést, amelynek ismeretében a Vásárló elállhat vásárlási szándékától.
 
4.4.        Adatbeviteli hibák javítása
 
Vásárlónak a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Honlapon bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására, akár a saját fiókjában (Vásárlói adatok módosítása), akár a megrendelési felületen (pl. termék törlése a kosárból az „x” gombra kattintva). Adatbeviteli hibának minősül például egy rosszul megadott mennyiség, rossz termék elhelyezése a kosárban, majd a termék törlése a kosárból, rendelési adatok elírása stb. (pl. szállítási cím).
 
4.5.        Ajánlati kötöttség, visszaigazolás
 
A Vásárló által elküldött ajánlat megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazolja a Vásárló részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza a Vásárló által a vásárlás, illetve regisztráció során megadott adatokat (számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget. Ha a Vásárló rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt egy napon belül jeleznie kell a Szolgáltató felé, az adatok javítása érdekében.  
 
Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül (48 órán belül) nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt.
 
E visszaigazoló e-mail Szolgáltató részéről a Vásárló által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre Szolgáltató és Vásárló között.
 
A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit. 
 
 
4.6.        Fizetés
 
Készpénzben, az áru üzlethelyiségben történő átvételekor. Az áru átvételekor történő fizetés választása esetén a Vásárló a Szolgáltató üzlethelyiségében fizeti meg a termék vételárát készpénzben a Szolgáltató vagy megbízottja részére. Készpénzes fizetésre csak magyar forintban (HUF) van lehetőség. A termék átvételére a Vásárló a fizetést követően jogosult.
 
Fizetés utánvétellel: Amennyiben a Honlapon megrendelt termék futárszolgálat igénybevételével kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy a Vásárló a megrendelés végösszegét a futárnak teljesítse készpénzben.
 

Tudomásul veszem, hogy Labo-Phone Kft adatkezelő által a iPrint24.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi:
Vezetéknév
Keresztnév
Számlázási adatok
Cím
Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff 

 
4.7.        Számla
 
Szolgáltató a megrendelt termékek kiszállításakor vagy személyes átvétel esetén az átvevő pont a Vásárló részére, a kifizetés igazolására, a termékkel együtt kinyomtatott számlát ad.
 
4.8.        Szállítás
 
A szállítást a Szolgáltató a Vásárló által megadott szállítási címre a Trans-O-Flex Futárszolgálat igénybevételével teljesíti a csomag kiszállítását. A Honlapon leadott rendelések kiszállítása  hétfőtől-péntekig, 08:00-17:00 óra között történik. Amennyiben Vásárló ebben az időszakban nem tartózkodik a megadott címen, szállítási címként célszerű olyan szállítási címet megadni, ahol a szállítási időszakban a Vásárló biztosan át tudja venni a megrendelt terméket.
 
Ha a Vásárló nem tartózkodik az általa a rendelés során megadott szállítási címen és a csomag átvétele meghiúsul, a futár még kétszer, megkísérli az átadást.
 
A terméknek a futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a futár távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni. Az átvételi dokumentum aláírásával tehát elismeri, hogy az átvett csomag mind külsőleg, mind pedig tartalmát illetően megfelel a megrendelésében foglaltaknak (nem hiányos a csomag tartalma, nem sérült a csomagolás vagy a termék).
 
Ha a Vásárló sérülést tapasztal a terméken vagy nincs megelégedve a minőségével vagy a csomagolás sérült, az átvétel során, a sérülésekről a kiszállítást végző személy jelenlétében jegyzőkönyv felvételét kell kérni és a Vásárló nem köteles a terméket átvenni. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért Szolgáltató felelősséget nem vállal!
 
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a kézbesítőnek. Át nem vett, visszaküldött csomag esetén a visszaszállítás díját a Szolgáltató a Vásárlóra terheli, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő utalása esetén áll módjában ismételten elindítani.
 
4.8.1.      Szállítási költségek
 
A termékek kiszállításának költsége egységes, függetlenül a csomag méretétől és súlyától.
 
4.8.2.      Szállítási határidő
 
A megrendelés kiszállításának határideje a termék típusától függően 3-5 munkanap.
 
Szolgáltató – Felek eltérő megállapodásának hiányában - a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket.
 
A Szolgáltató késedelme esetén a fogyasztónak minősülő Vásárló jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni.
A fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni, ha
a)      a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy
b)      a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.
 
4.9.        Személyes átvétel
 
Vásárló a megrendelt termékeket személyesen is átveheti a Szolgáltató a megrendelési folyamat során kiválasztott üzlethelyiségében. A termék átvételének legkorábbi időpontjáról Szolgáltató telefonon vagy e-mailben értesíti a Vásárlót.
 
5.          ELÁLLÁSI JOG
 
5.1.       Elállási jog gyakorlásának menete
 
 
Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).
 
 
Fogyasztót a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.
A vevő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően a vásárlástól elállni.
Ezt az igényét jelezheti ügyfélszolgálatunkon a  +36 70 318 0022-es telefonszámon, vagy a fuji@fujilabor.hu email címre küldött üzenetével.
Ebben az esetben a vevőt semmilyen költségviselési kötelezettség nem terheli.
Ha szolgáltatást szeretne lemondani, pontosítani, vagy módosítani, kérjük mielőbb hívja ügyfélszolgálatunkat ( +36 70 318 0022), vagy jelezze e-mailben (fuji@fujilabor.hu), mivel a gyártás folyamatosan történik. Így a már elkészült munkákat nem tudjuk módosítani, vagy sztornózni.
 
  Mindkét esetben a Szolgáltató emailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.
 
A termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége Fogyasztót terheli. Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.
 
 A termék visszaküldését utánvétes csomagként sajnos nem áll módunkban elfogadni. Kérjük, hogy a termékeket minden esetben vagy személyesen, vagy valamely futárszolgálattal juttassa vissza. Amennyiben a visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek, a Labo-Phone Kft kötelezettséget vállal arra, hogy a vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követő 30 napon belül hiánytalanul visszautalja a vásárló részére.
Amennyiben az árucikk sérült, vagy viseltes állapotban van, a Labo-Phone Kft fenntartja a jogot az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítésére, ill. megtagadhatja az áru visszavásárlását.
 
Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Vásárló személyére szabtak;
A    szolgáltatás    visszautasítása
Szolgáltató fenntartja a jogot a megrendelések (ideértve különösen a már visszaigazolt Megrendelések) visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a Felhasználóval történő egyeztetést követően kerülhet sor. A szolgáltatás visszautasítása esetén a Szolgáltató jogosult díjat felszámítani a felmerült tevékenységekkel kapcsolatban.
 
 
6.         SZAVATOSSÁG
 
6.1.      Kellékszavatosság
  
Vásárló – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Vásárló nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
 
Vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.
 
Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.
 
Vásárló közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
 
Ha Vásárló a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.
 
6.2.       Termékszavatosság
 
A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő vásárló – választása szerint – a 6.1. pontban meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
 
Vásárlót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét Vásárló a gyártóval szemben érvényesítheti.
 
Termékszavatossági igényként Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Vásárlónak kell bizonyítania.
 
Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
 
Termékszavatossági igényét Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Vásárló a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.
  
A gyártó, forgalmazó (Szolgáltató) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
 
<